Vandaag 29 augustus om 12:00 uur start UITGAST 2020

Kijk voor alle details op www.uitgast.nl

Gisterenmiddag vond, in besloten kring met alleen genodigden, de opening plaats van een zeer bijzondere editie van UITGAST, die dit jaar plaatsvindt. Wederom in Natuurpark Lelystad, maar wel heel anders dan anders.
Door corona moesten alle geplande concerten gecanceld worden. Maar het bestuur van UITGAST heeft, samen met het FlevoLandschap, een bijzonder en gedurfd alternatief bedacht. Geen live concerten, maar vanaf vandaag (29-aug) om klokslag 12:00 uur, kan iedereen in het Natuurpark op vier plekken door het scannen van een QR-code op de borden, op smartphone of tablet een privéconcert meemaken. De vier concerten zijn op zeer professionele wijze opgenomen in het Natuurpark, op de plekken waar ze vanaf vandaag ook te beluisteren en te bekijken zijn. Het advies is wel om ‘oortjes’ of een koptelefoon mee te nemen, voor een mooiere beleving van de muziek.
Bij het bezoekerscentrum zijn flyers af te halen (zie de eerste twee foto’s van deze serie), waarop de route staat, plus de 4 plekken waar je een concert kunt starten.