Culturele activiteiten

Stichting Culturale ontwikkelt naast Tour of Art Flevoland meerdere kunst-gerelateerde activiteiten

Doelstelling van Stichting Culturale is het bevorderen van kunst in de provincie Flevoland. Hoofdactiviteit is het organiseren van Tour of Art Flevoland. Daarnaast is de stichting betrokken bij verschillende kunst-gerelateerde projecten, zoals het maken van een boekje over ‘onze’ kunstenaars.

1. Hulp aan enkele kleinere bedrijven om binnen hun vestiging wisselende exposities te organiseren.
  2. Het plaatsen van berichten over exposities en andere kunstactiviteiten die gerelateerd zijn aan ‘onze’ kunstenaars, sponsors en organisaties waar Stichting Culturale mee samenwerkt.
  3. Samenwerking met culturele organisaties zoals KUBUS, FlevoMeer Bibliotheek, Flevolandse Kunstbeurs en Kunstenaars Vereniging Flevoland.