Programma maart van De Verbeelding Zeewolde

Twee aankondigingen uit het programma van de Verbeelding in de maand maart.

‘Spiegel van de tijd’ is de expositie van de Almeerse kunstenaars Jan Coenen en Ko van Velsen. Zij exposeren nog t/m 15 maart en geven tijdens Open deuren: Tijd voor Kunst een lezing. Deze middag is ook de popband van Muziekplaza te gast. Zij verzorgen achtergrondmuziek en geven een mini concert. Verder in maart organiseren we Grenzeloos ontmoeten en Mantrazingen. Uitgebreide informatie vindt u in de e-mail en op onze website.

Open deuren: Tijd voor Kunst
15 maart 15.00 – 17.00 uur
De Almeerse kunstenaars Jan Coenen en Ko van Velsen exposeren in De Verbeelding met de tentoonstelling ‘Spiegel van de tijd’. Zij geven een lezing tijdens deze Open deuren. Muziek wordt verzorgd door de popband van Muziekplaza.

Grenzeloos ontmoeten
18 maart 10.00 – 11.30 uur
Deze ochtend zal het vrouwenkoor Le Madre Cantano uit Zeewolde een concert geven. Natuurlijk is er ook tijd om gezellig bij te praten en de expositie te bekijken onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers!