Open deuren: Tijd voor kunst op 12 maart

Informele ontmoeting tussen kunstenaars, musici en publiek.

Een aantal keer per seizoen opent De Verbeelding in Zeewolde op zondagmiddag haar deuren onder het motto ‘Open Deuren: Tijd voor Kunst’. Een middag waarop kunstenaars, musici en publiek elkaar ontmoeten in een informele sfeer en er gelegenheid is de actuele expositie te bekijken. Op zondag 12 maart vindt van 15:00-17:00 uur de volgende ‘Open deuren: Tijd voor kunst’ plaats. De deuren gaan open om 14:35 uur.

‘Open deuren’ zorgt voor een gezellige zondagmiddag met deze keer muziek van het Zeewolder Symfonie Orkest en de expositie ‘Reis naar Verbeelding’. Dit is een expositie met werken van 17 Flevolandse kunstenaars die op een of andere manier tot de verbeelding spreken. Veel van de kunstenaars zijn er deze middag ook bij. Het Zeewolder Symfonie Orkest geeft twee keer een kort concert o.l.v. professioneel dirigent John Leenders.

Deelnemende kunstenaars: Mira Zbikowska, Paul Nieuwendijk, Rien Nijboer, Clara van den Hout, Jeanette Meijer, Emily-Lara Kabos, Jan Schaafsma, Eric Pasman, EsamAlwasete, Simone Hakhoff, Wil Fokke, Ton Ensink, Lies Resink, Gonny Geurts, Wendela van Lynden, Ed Walraven en Rob van den Broek

De Verbeelding nodigt iedereen van harte uit om erbij te zijn en eens een kijkje te nemen in paviljoen De Verbeelding!Of je nu het hele programma wilt bijwonen of een deel ervan.
De toegang is gratis, vrijwillige bijdrage bij de uitgang is zeer welkom.