LAK expositie Kettingkunst aan de Veste

Een nieuwe expositie van het LAK in hun atelier in de Veste

De Vereniging Lelystads Amateur Kunstenaars exposeert t/m 8 februari kettingkunst in Atelier de Veste, de Veste 16-77 (boven de parkeergarage) in Leystad.
Een groot aantal leden van de Vereniging Lelystads Amateur Kunstenaars hebben het afgelopen jaar weer meegedaan aan de kettingschilderkunst. Uitgangspunt is een foto, die als inspiratie voor de eerste deelnemer geldt. Die maakt naar aanleiding hiervan een schilderij of een grafisch werk en stuurt een foto van dit kunstwerk door naar nummer twee, die weer een eigen kunstwerk maakt en dit herhaalt zich diverse keren. Op deze manier zijn meerdere aantrekkelijke kettingen ontstaan, uitgewerkt in diverse technieken zoals grafiek, aquarel en acryl. De kunstwerken zijn tot en met 8 februari in het Atelier aan de Veste 16-77 te Lelystad te bezichtigen.
De openingstijden van het LAK zijn op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 10:30  tot 16:00 uur en in de avond van maandag t/m woensdag van 20:00 tot 22:30 uur. Op zaterdag is de LAK van 10:00 tot 13:00 uur geopend. Entrée is gratis met uitleg en informatie. Voor verdere informatie zie http://atelierdeveste.blogspot.nl.