Kunstmarkt Dronten (25 mei)

Informatie over de Kunstmarkt Dronten.

Op 25 mei 2024 vindt op het Meerpaalplein in Dronten de tweede Kunstmarkt Dronten plaats, die wordt georganiseerd door Galerie Dronten.
Hieraan doen ook een aantal kunstenaars mee die ook op 5 en 6 oktober deelnemen aan de Tour of Art Flevoland, of die zeer actief betrokken zijn bij de organisatie daarvan. Dat zijn:
Tini Muller, Martin Soesbergen, Erna Koelman, Peter Koelman, Carin Staal, René Lubbes, Hamd Ait EL Hamam, Mira Zbikowska, Wiebe Cool, Jacqueline Snoek, Gea Nijzing-Buter en Willem Van Baarsen.
Bezoekers van de Kunstmarkt kunnen daar dus deels ook alvast een voorproefje krijgen van kunst die tijdens de Tour of Art Flevoland te zien zal zijn.
De kunstmarkt is geopend voor publiek van 10:30 – 17:00 uur.

Het bestuur van Stichting Culturale wenst alle Tour of Art deelnemers en vrijwilligers die hieraan meedoen, en natuurlijk ook alle andere kunstenaars, veel succes op de Kunstmarkt!