Kunstenaars gezocht

Organisatie Zomerfestival Flevoland zoekt beeldende kunstenaars die willen deelnemen aan hun evenement

Zomerfestival, muziek en Place du Tetre

Omdat het doel van Stichting Culturale is om Flevolandse kunst en cultuur te promoten, vinden we het als bestuur passend om aan het volgende bekendheid te geven onder kunstenaars én anderen die mogelijk interesse hebben om hieraan deel te nemen.
Een gezellige ‘Place du Tertre’ wordt georganiseerd door Stichting Internationaal Zomerfestival Flevoland, als onderdeel van ‘Via Musica’, tot voor kort ‘Travelling in Baroque’ geheten.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar bijgaande brief van Stichting Internationaal Zomerfestival Flevoland (klik hier).

Zoals ook in de brief vermeld staat, verloopt ook de aanmelding niet via ons, maar rechtstreeks bij de organisatie van het evenement: info@festivalviamusica.nl

We hopen voor de organisatie van Via Musica dat er veel aanmeldingen voor het Place du Tertre zullen zijn!