Kunstbende

• 24 Feb: Workshops Expo & Theater @De Meerpaal, Dronten
  • 28 Feb: Studio sessie Muziek @Popschool Emmeloord
  • 1 Mrt: Workshop Choreo @Dance Gathering, Lelystad
  • 5 Mrt: Workshop DJ & matchmaking producers en muzikanten @URBN Village, Lelystad
  • 29 Mrt: Workshop Podiumpresentatie DJ & Muziek – Selectieronde DJ & Try Out Muziek @Poppodium de Meester, Almere
  • 18 Apr: Voorronde Flevoland @Corrosia, Almere Haven
  • LOCATIE: Theater de Glasbak, Lierstraat 21, Almere
    DATUM: Zondag 26 januari
    TIJD: 13:00 – 17:00 uur
    KOSTEN: GRATIS
    VOOR WIE: Jongeren van 12 t/m 18 jaar die bezig zijn met dans, muziek of theater of hier iets mee willen doen

Speciaal voor de podiumkunst categorieën organiseren wij in samenwerking met Theater de Glasbak een workshopdag. De dag bestaat uit twee delen waarin de deelnemers twee workshops naar keuze mogen volgen bij Melvin Fraenk (Dans), Valentina Eleni (Muziek) of Lars Kommers (Theater). Het eerste deel van de dag staat in het teken van makerschap. Hoe maak je een eigen choreografie, schrijf je een nummer of creëer je in een korte tijd je eigen theaterperformance? In het tweede deel gaan de deelnemers aan de slag met hun podiumpresentatie. Zo leren ze hoe ze vol vertrouwen op het podium kunnen staan. Aanmelden kan via onderstaande link.