Kunst op de werkvloer (Dronten)

Overzichtstentoonstelling

Van 5 juni t/m 1 september verzorgt KUP-11, in samenwerking met de Stichting Kunstraad Dronten, een prachtige overzichtstentoonstelling in het Aeres Bedrijvencentrum. De expositie toont de mooiste werken van de leden van KUP-11 plus een viertal gast-exposanten. De kunstwerken zijn voor iedereen te bewonderen op werkdagen van 8 tot 17 uur. De toegang is gratis; het adres is De Drieslag 30, 8251 JZ  Dronten.

De ca.70 werken in de expositie zijn zeer divers: er zijn schilderijen, foto-art, textiele kunst, maar ook beelden en keramiek. Ze zijn gemaakt door de leden van KUP-11: Esam Al Wasete, Guda Boelens, Kitty van Dijk, Lies Resink, Marie-Thérèse van der Riet, Simone Hakhoff, Thea Hussaarts, Ton Ensink en Wil Fokke en gastexposanten Gaby Hendriksz, Ineke van Beersum, Ineke van Unen en Marjen Blanken.

KUP-11 (Kunst Uit de Polder) is een samenwerkingsverband van Flevolandse kunstenaars, opgericht in 2011. Het doel van het collectief is om elkaar te inspireren en te versterken door het organiseren van gezamenlijke exposities met een bepaald thema. KUP-11 telt momenteel 10 leden afkomstig uit Lelystad, Almere en Dronten.

Voor meer details over de expositie, zie de bij dit bericht geplaatste flyer/poster.