Kerstkaart sturen – wie gaat een kaart ontvangen?

De KVF doet een oproep voor adressen van mensen die rond de feestdagen extra aandacht behoeven.

Kunstenaarsvereniging Flevoland is een sympatieke aktie gestart om mensen die rond de feestdagen wat extra aandacht behoeven een speciale kerstkaart te sturen die gemaakt is door een van de kunstenaars van de KVF.

Oproep aan potentiele ontvangers:
Ken je iemand die van jou een bijzondere Kerstkaart wil ontvangen?
Iemand uit je persoonlijke netwerk of iemand waarvan je denkt dat zij/hij de bijzondere aandacht op prijs zal stellen? Laat het ons weten!
Wij koppelen de naam van deze persoon aan een van de kunstenaars van de Kunstenaars Vereniging Flevoland; deze kunstenaar maakt een klein uniek kunstwerk (bijvoorbeeld een tekening of een ets of A6 of A5 formaat) en stuurt die per post aan deze persoon op.
Geef de boodschap door die we namens jou op de achterkant van het werk moeten zetten en wij doen de rest. Er zijn geen kosten aan verbonden.
Er is ruimte voor 200 werken die op deze manier worden verzonden, dus meld je snel aan.
De actie loopt tot Kerstmis.

Meedoen: mail naar heinwalter@tiscali.nl of bel 06 5 1924 882