Gezocht: Schrijvers!!!

Bent u (amateur) schrijver en kent u een verhaal over Flevoland, stuur dan dit verhaal naar de KVF. Van de geïllustreerde verhalen verschijnt een boek.

De Kunstenaarsvereniging Flevoland (KVF) bestaat dit jaar 30 jaar. Om dit te vieren worden er 30 kunstprojecten uitgevoerd; een daarvan is het uitgeven van een boek met verhalen die in Flevoland zich afspelen. De KVF nodigt iedereen die verhalen schrijven kan uit om een (kort) verhaal, dat zich in Flevoland afspeelt, in te sturen. Vanuit de inzendingen worden de tien beste gekozen en tien kunstenaars van de KVF zullen ieder een illustratie bij een van de verhalen maken. Verhalen en illustraties worden gebundeld in een boek.
Het verhaal mag maximaal 3000 woorden tellen en moet aangeleverd worden in Word  formaat. Een verhaal mag realistisch zijn of verzonnen, of een sprookje, als het maar in Flevoland gesitueerd is.
Inzendingen kunnen gestuurd worden naar Hein Walter ( hcsmwalter@gmail.com ). Verhalen kunnen tot eind september 2019 ingezonden worden.