Familieconcert in Hanzeborg

Zondag 15 maart in de Hanzeborg.

Zondag 15 maart vindt in de Hanzeborg weer het jaarlijkse Familieconcert plaats. De aanvang is 14.30 uur en de deuren gaan om 14.00 uur open voor bezoekers.
De Familieconcerten zijn een samenwerking tussen Woonzorg Flevoland en de stichting Amare – Consort en bedoeld voor bewoners van de Hanzeborg, maar ook overige belangstellenden zijn van harte welkom!
Gezien het beperkt aantal plaatsen is het wel verstandig dat zij zich opgeven via de infobalie, telefoon : 0320 229111

Het eerste gedeelte van het programma wordt altijd uitgevoerd door professionele musici: zij spelen muziek voor
viool en piano ( met deze keer een première ! ), klarinet en piano, accordeon en piano, muziek voor piano solo en quatre-mains.
Na een korte pauze treden er leerlingen van de SGL op, ook dit onderdeel is inmiddels een traditie geworden.

Woonzorg Flevoland en Amare – Consort heten u graag welkom op zondag 15 maart in de Hanzeborg.