Exposities in Wijkcentrum De Dukdalf weer gestart

In de Dukdalf is het weer mogelijk om halfjaarlijkse exposities van Flevolandse kunstenaars te organiseren.

De halfjaarlijkse exposities in wijkcentrum De Dukdalf in Lelystad zijn weer opgestart. In het verleden mochten er alleen kleurige, figuratieve schilderijen geëxposeerd worden. Maar nu zijn alle soorten 2D-kunst toegestaan, dus ook fotografie, etsen, grafisch werk, collages, zowel figuratief als abstract! Hierdoor is een wisselender aanbod aan exposities te regelen. Wel gaat het nog steeds om Flevolandse kunstenaars. De eerste expositie van deze ‘doorstart’ is van Simone Hakhoff en Peter Koelman.

Bijgaande foto’s geven een beeld van de huidige expositie. Tevens geven ze voor geïnteresseerde Flevolandse kunstenaars een goede indruk van de beschikbare wandruimte voor de exposities.

Peter Koelman is de coördinator van deze exposities. Hij is een lijst aan het aanleggen van Flevolandse kunstenaars, die hier zouden willen exposeren. Bent u of kent u een Flevolandse kunstenaar met interesse én voldoende (ca. 15.) kunstwerken om hier een half jaar te exposeren, laat het ons weten via info@stichtingculturale.nl.