Expositie portretten bij de LAK

Expositie van portretten op De Veste.

Op dinsdagavond zijn er in het atelier van de LAK (Vereniging Lelystadse Amateurkunstenaars)  altijd een aantal leden bezig met het tekenen en schilderen van portretten. Tot half augustus a.s. hangt er in het atelier aan De Veste 16-77 een expositie van de beste portretten, die in de afgelopen maanden door deze leden zijn gemaakt. Het is een mengeling van verschillende technieken: acryl en aquarel, houtskool, pastel en pen. Er zijn portretten gemaakt op basis van foto’s, maar de meeste portretten zijn naar levend model. Iedereen heeft een selectie gemaakt van de portretten die het best zijn gelukt en met de meest sprekende en authentieke uitstraling. Dat maakt deze expositie tot een uniek, kwalitatief hoogstaand evenement, dat zeker het bekijken waard is.

Belangstellenden zijn van harte welkom op De Veste 16-77.
De openingstijden zijn in juni op dinsdag, woensdag en vrijdag van 10.00 tot 15.00 uur, op donderdag van 10.00 tot 12.00 uur en op dinsdag- en woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur.
De toegang is gratis.

Klik op ‘BEKIJK ALLE FOTO’s’ om 11 van deze portretten te kunnen bekijken.