Cultuurcafé en Moederdagconcert (Lelystad)

Een geweldige zondag

Op 14 mei wordt vanaf 15:00 in de grote zaal van de Kubus het inmiddels roemruchte Moederdagconcertgegeven door … Kinderen(!) o.l.v. Kubusdocenten.
Na afloop kan je daarvan bijkomen in het ‘CultuurCafé’, in de foyer van de Kubus. Daar ontmoet je mensen uit en liefhebbers van kunsten cultuur uit Lelystad, en kan je samen kijken en luisteren naar Lelystadse muzikanten, beeldend kunstenaars, schrijvers, acteurs en dansers. Interviews met inspirerende personen (o.a. moeders) en verrassende items in een ongedwongen setting. Geen lange zit of moeilijk gedoe, af en toe wat prikkelende intermezzo’s. En wordt het je allemaal even teveel, haal dan gewoon een lekkerdrankje aan de bar en pap eens lekker aan met een kunstenaar (of zijn/haar moeder),gezellig!

Dus: Op 14 mei om 15:00 uur Moederdagconcert; aansluitend, rond 16:15 uur,‘CultuurCafé’. En dat alles helemaal gratis! Dus neem je moeder mee(of iemand anders) mee.

Tot dan!
Ans, Len, Wim, Natasja en Bas