Open Dag LAK (Lelystad)

Welkom in het atelier van deze amateurkunstenaars.

De Vereniging Lelystadse Amateurkunstenaars (LAK) houdt op op zaterdag 12 oktober a.s. Open Dag in het atelier aan De Veste 16-77 (boven de parkeergarage) in Lelystad.Van 10 tot 15 uur hebben geïnteresseerden de gelegenheid om te bekijken of tekenenof schilderen bij deze vereniging iets voor hen is.
Van 10 tot 12 uur laten de leden portrettekenen en schilderen met acrylverf zien, en van
13 tot 15 uur schilderen met aquarel en tekenen met pastelkrijt.Wie wil, kan dit gratis uitproberen. Materiaal is in het atelier beschikbaar.

Tevens kan de expositie van het Watercollectief, een groep aquarellisten van de vereniging,
worden bekeken. Deze expositie is tot half december 2024 tijdens openingsuren van het atelier te bezichtigen.

Voor enkele voorbeelden van kunstwerken, zie ‘BEKIJK ALLE FOTO’s’