Uitgast (Natuurpark Lelystad)

Muziekfestival staat een weekend lang in het teken van een ode aan cultuur & natuur.

In 2024 is het klassiek muziekfestival Uitgast gepland op zaterdag 31 augustus en zondag 1 september. Het thema is dit jaar ‘Uitgast, een palet van park en klank’. Hiermee brengen Stichting Uitgast en Het Flevo-Landschap weer een weekend lang een ode aan cultuur & natuur.

Wat kunt u verwachten van Uitgast 2024?

• Tweedaags gratis volledig toegankelijk muziekfestival in de openlucht
• Meerdere podia verspreid door het Natuurpark Lelystad
• Gevarieerd aanbod van oude, romantische en moderne klassieke muziek
• Professionele musici en aanstormend jong talent het podium bieden
• Specifieke activiteiten zoals kinderprogramma en compositiewedstrijd

Op zaterdagavond zijn er tussen 20:00 en 21:45 uur twee concerten op het hoofdpodium.
Op zondag zijn er tussen 10:00 en 17:45 uur de hele dag door concerten, verspreid over drie podia.

Traditiegetrouw organiseert Stichting Uitgast het klassieke muziekfestival samen met Stichting Het Flevo-landschap, de particuliere natuurbeschermingsorganisatie van geheel Flevoland. Natuurpark Lelystad is een van de ruim 40 natuurgebieden van deze natuur- en landschapsexpert op het gebied van natuurbeheer en beleid, natuurbeleving en natuurbetrokkenheid.

Begunstigers van Het Flevo-Landschap kunnen gratis parkeren. Voor anderen kost het parkeren €3,00 per bezoek.

Voor alle details, zie www.uitgast.nl.