Expositie jaarprogramma Lelystadse Amateur Kunstenaars

Leden van de LAK exposeren in de Veste

EXPOSITIE JAARPROGRAMMA LELYSTADS AMATEUR KUNSTENAARS (LAK)

Tot 16 maart 2018 houden diverse leden van de Vereniging Lelystads Amateur Kunstenaars in hun Atelier aan De Veste 16-77 te Lelystad een overzichtstentoonstelling van het laatste jaarprogramma. Iedere maand  wordt op de maandag- en woensdagavond aan een bepaald onderwerp gewerkt. De leden zijn vrij in materiaalkeuze: acryl, aquarel, grafische techniek, olieverf etc. en zij worden op deze avonden door twee enthousiaste leden begeleid. Het motto van de LAK  is nl. “leden begeleiden leden”.  De deelnemers aan deze expositie zijn o.a. Eljada Bos, Els Ernst, Thea Grim, Ans Hageman, Ria van Kesteren, Joke van de Klift,  Carolina Krikke, Geert-Jan ten Napel, Ria Speerstra, Ans van Steenbergen, Jaap Stelwagen, Ria Stoel, Marion Vester en Margreet van Werkhoven.
Wie de LAK, die al ruim 40 jaar in Lelystad actief is, nader wil leren kennen,  kan vrijblijvend twee avonden of dagdelen meedraaien.  De komende maanden komen o.a. de onderwerpen  “portret”, “interieur”, “schouwtoneel” en  “landschap” aan bod. De LAK is ook op dinsdag, woensdag, donderdag (aquarelles)  en vrijdag (het Watercollectief)  overdag van 10.00 – 16.00 uur geopend en op zaterdag van 10.00 – 13.00 uur. Het telefoonnr. is 0320-222779, de blogspot http://atelierdeveste.nl.